Vše o nákupu

  1. Jak nakupovat
  2. Uživatelský účet
  3. Stav vyřízení objednávky
  4. Zrušení objednávky
  5. Doprava a platba
  6. Sledování zásilky
  7. Reklamace zboží
  8. Vrácení zboží
  9. Pozáruční servis

Vítejte na stránce, která je sice stručným, ale přesto velmi užitečným průvodcem, každého návštěvníka/návštěvnice našeho internetového obchodu PURISTA.cz.

Pokud jste právník, Dr. Sheldon Cooper nebo si jen rádi čtete v právně závazných dokumentech pokračujte prosím na naše Obchodní podmínky případně Reklamační řád bude to tam pro Vás zábavnější.

1. Jak nakupovat

a. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákupy uskutečněné v internetovém obchodě PURISTA.cz na základě elektronické objednávky nebo objednávek uzavíraných prostřednictvím e-mailové korespondence, telefonů či písemně zaslaných objednávek u níže uvedeného provozovatele. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

b. Provozovatelem elektronického obchodu PURISTA.cz je fyzická osoba Alexandr Kardaš, se sídlem Trnkova 579/30, 779 00 Olomouc, Česká republika.

2. Uživatelský účet

3. Stav vyřízení objednávky

a. Veškeré objednávky podané výše uvedenými způsoby jsou považovány za závazné. Podáním (odesláním) objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

b. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

c. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých, formulářem objednávky či jiným způsobem, předepsaných údajů a náležitostí. Podáním objednávky zároveň kupující vyjadřuje souhlas s jejím obsahem.

d. Po provedení objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, okamžitě nás zkontaktujte e-mailem na info@purista.cz nebo telefonicky na č. +420 605 443 211. Následně, po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, nebo připravení zboží k vyzvednutí v sídle naší firmy, je zasláno zákazníkovi o této skutečnosti závazné potvrzení na kontaktní e-mail uvedený v objednávce.

e. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

f. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.

4. Zrušení objednávky

a. Zákazník může do 1 týdne od odeslání objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí e-mailem na info@purista.cz nebo telefonicky na č. +420 605 443 211. Vždy uvádějte informace o objednávce, její číslo a vaše identifikační údaje.

b. Dodavatel není povinen akceptovat návrh spotřebitele na uzavření smlouvy z těchto smluvních důvodů:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • zboží je dlouhodobě nedostupné
  • cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena

c. V případě, že tato situace nastane, budeme Vás informovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.

d. Pokud jste již za zboží zaplatili bankovním převodem a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet, nejpozději však do 14-ti dnů ode dne připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.

5. Doprava a platba

a. Ceny zboží v internetovém obchodu PURISTA.cz jsou koncové maloobchodní ceny včetně DPH a jsou platné v den podání objednávky. Provozovatel internetového obchodu PURISTA.cz, Alexandr Kardaš, je plátcem DPH.

b. Zboží je možné uhradit několika způsoby:

  • Hotově – platba v hotovosti při osobním odběru zboží v sídle naší firmy
  • Dobírka – platba v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky od dopravce
  • Platba převodem – platba bankovním převodem z jakéhokoliv účtu na základě platebních údajů, které systém po provedení objednávky zašle na Váš kontaktní email. Objednávka nebude vyřízena dříve, než bude platba připsána na náš účet

c. Při osobním vyzvednutí zboží, které bylo placeno předem je nutno předložit občanský průkaz. Tato forma identifikace nám pomáhá zamezit riziku s neoprávněným vyzvednutím dané objednávky.

d. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.PURISTA.cz jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

e. V případě platby převodem na účet bude kupní cena považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny na účet prodávajícího. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak. K ceně zboží je obvykle připočítána cena dopravy.

f. Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. V případě, že zboží je na skladě, zavazuje se prodávající toto zboží vyexpedovat nebo předat dopravci do 2 pracovních dnů není-li u zboží uvedeno jinak. Informace o dostupnosti zboží je uvedena přímo v detailu konkrétního produktu v kolonce "Dostupnost". Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty.

6. Sledování zásilky

a. Zboží zasíláme přepravní společností GEIS Parcel CZ s.r.o.

b. Doručení zásilky a dobírka je zdarma. Odběratel je povinen při převzetí zásilky překontrolovat úplnost obsahu zásilky ve srovnání s paragonem nebo fakturou. Nutné je zkontrolovat i kvalitu zboží zda v průběhu dopravy nedošlo k jeho poškození. Zjevné kvalitativní vady nebo kvantitativní nesrovnalosti je třeba oznámit telefonem nebo e-mailem do 24 hodin. Důležité je ponechat zboží v původním přepravním obalu (kartonu), aby bylo možné při reklamaci množství ověřit hmotnost zásilky. Pozdější reklamaci obsahu zásilky nelze akceptovat.

e. Při osobním odběru není účtováno žádné přepravné ani manipulační poplatek pro veškeré objednávky. Zásilku je možné si vyzvednout v sídle naší firmy Trnkova 579/30, 779 00 Olomouc po předchozí domluvě v pracovní dny od 9:00 – 18:00 hod.

f. V případě zaslání zboží na Slovensko je úhrada objednávky možná formou platby předem na náš bankovní účet, dobírkou nebo platební kartou. Poštovné včetně doběrečného je zdarma.

7. Reklamace zboží

a. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR.

b. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

8. Vrácení zboží

a. V souladu s ustanoveními občanského zákoníku zákona č. 367/2000 ze 14. září 2000 má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

b. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu zboží v plné výši, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

  • - zboží zašlete na naši adresu, uvedenou v rubrice kontakt
  • - zboží musí být kompletní včetně příslušenství a veškerých dokumentů
  • - pro rychlejší vyřízení doporučujeme přiložit i originál prodejního dokladu (faktury)

c. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme bankovním převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 dnů po fyzickém obdržení zboží.

d. V případě, že zboží bude vráceno poškozené, vyhrazuje si provozovatel eshopu právo na úhradu nákladů spojených s opravou vráceného zboží. V takovém případě Vám bude částka nutná na úhradu nákladů s opravou vráceného zboží odečtena z původní zaplacené kupní ceny zboží.

9. Pozáruční servis

Potřebujete nový řemínek nebo kovový tah? Doporučujeme navštívit kategorii Příslušenství v našem e-shopu.

V rámci péče o vás, naše zákazníky, máte možnost využít i náš pozáruční servis na veškeré opravy vašich hodinek a nástěnných a stolních hodin značek Erhard-Junghans, Junghans, Mondaine, Kronaby, Luminox a Victorinox, které jdou mimo záruku, tedy buď u nich už záruční doba vypršela nebo se jedná o závadu, na kterou se záruka nevztahuje.

Rozsah pozáručního servisu je v podstatě neomezený od banální výměny baterie u quartzových hodinek až po kompletní renovaci mechanických hodinek.

Výhody pozáručního servisu u nás:

  • Originální náhradní díly
  • Příznivá cena servisních prací
  • Všechny opravy provádí zkušený hodinář s dlouholetou praxí

Pro bližší informace o pozáručním servisu, prosím kontaktujte našeho hodináře:
Jiří Valenta
(mistr hodinář)
Štěpánovská 19/4
783 35 Olomouc - Chomoutov
Tel.: +420 737 410 503
Email: valis173@spoluzaci.cz